Het weer zat ons niet mee, maar toch zagen we het helemaal zitten. Blijgezind stapten we de bus op.
VEILIG AANGEKOMEN!!!
een kuiken van een struisvogel hadden zelfs de juffen nog nooit gezien.....
het nest.....
Amai, dat varken kon knorren!!
Daarna besloten we een hapje te eten in de schuur. Gelukkig konden we daar schuilen voor de regen.
Na het eten mochten we spelen in de speelschuur. Ondertussen was er nu en dan een ferme regenvlaag, maar daar trokken we ons niet veel van aan.
Amadu deed ondertussen een dutje in de buggy.
Toen riep de boerin ons om naar binnen te komen en kregen we uitleg over de kip en het kuiken. Van waar komt een ei? Wat zit erin? Hoe wordt een kuiken geboren? Ze haalde een eitje en terwijl wij keken, kwam het kuiken uit het ei. Ze had ook kuikentjes die een paar uur eerder werden geboren en die waren al droog en natuurlijk suuuuuperschattig! Wij genoten volop van nieuw leven op de boerderij!




























.jpg)














































































































Geen opmerkingen:
Een reactie posten